Torsdag.

Återigen blev det några dagars klapp mellan inläggen. Både jag och pojkarna har varit sjuka och då all energi har gått till grabbarna, vfun och träning så har det knappt funnits någon energi kvar på kvällarna när grabbarna har somnat. Nu är jag i alla fall inne på andra vfu-veckan och det känns jättebra. Som alltid är vfu-kursen väldigt stressig och ostrukturerad men jag försöker göra så gott jag kan. Inte slita mig i håret alldeles för mycket. Snart är det dock helg och den är också fullspäckad. Imorgon ska grabbarna på disco, på lördag ska de på pannkakskalas och på söndag har grabbarna sin första hockeyträning(!!). De är så exalterade och vill att jag ska visa filmklipp och bilder på både morfar (pappa) och M när de spelade hockey. Frågan är om man vågar dra på dem en Rögle-tröja inför träning? Haha, skämt å sido.
 
Nu ska jag grotta ner mig i en engelsk bok om något väldigt viktigt(?) och sedan har jag ett x antal skrivuppgifter som ska in tills imorgon. Fortsätt simma, fortsätt simma...
 

Kommentera här: