Kära återseenden.

Nu verkar allt fungera som det ska igen och jag kan äntligen klinka ner några rader här i vetenskapen om att ni faktiskt ser var jag skriver. Så vad sker'a? I helgen har jag och grabbarna varit hos farmor i Leksand då M var i Stockholm på Stockholm Open. Pappa/morfar var med sitt Rögle i Leksand så vi passade på att gå på hockey (heja rögle!) och ha lite kramkalas med honom. Kramkalas blev det även igår kväll när M kom hem från huvudstaden. Karln har varit borta väldigt mycket i slutet och jag tror att vi var tre närhetstörstande varelser här hemma som tog emot honom med vetskapen om att han faktiskt ska vara hemma med oss i några dagar nu.
 
Bröllopsplanerna då? De går sakta men säkert framåt. Om några veckor blir det ett besök i huvudstaden då det ska provas klänningar och drickas lite vin med saknade vänner. Jag har dock kommit in i en period fylld av nojighet. Tänk om jag inte hittar någon klänning som jag känner är THE ONE? Tänk om allt sitter fult och eländigt på mig? Det är väl tur att jag har lång tid på mig och inte behöver känna någon press. Dock måste jag erkänna att allt tittande på Say yes to the dress har fått mig att bli väldigt nervös kring klänningsdilemmat. Kan man gifta sig i mjukiskläder alternativt pj?
 
Nu måste detta klinkande sluta, det ligger ett gäng rapporter som väntas på att skrivas. Praktiken är slut och alla uppgifter och utvärderingar ska sammanställas och redovisas. Om två veckor börjar jag sista kursen på hela utbildningen, examensarbetet! Hujedamig...
 
 
 

Kommentera här: