Påsk i Sälen.

I lördags åkte jag och grabbarna upp till Sälen för att åka lite skidor och fira påsk med den andra familjen Carlsson. Grabbarna fick leka med sina kusiner och jag fick kramas och skratta med Anna och Andreas. Vi fick en fantastisk dag i backen som vi avrundade med lite dans till Hasse Andersson (som uppträdde på Sälfjällstorget) innan vi åkte hem till stugan för en enda stor matfest.
Jag är återigen så imponerad av killarna när de ger sig an alla de olika backarna. Totalt orädda. Nu åkte de upp i liften alldeles själva utan att ens titta efter mig och de var fascinerade över hur duktig Hugo var då han flög ner för backarna, vilket lockade till en hel del försök att åka störtlopp. Nästa år känner jag på mig att vi kommer att ha fyra barn som kommer flyga fram och strunta totalt i var deras föräldrar håller hus. 
 
Jag ger även mig själv en liten klapp på axeln att jag lyckades hålla dem vid liv och att jag inte bröt mina knäskålar då jag åkte själv ner för backarna med två små vildingar på varsin sida om mig. Tänk vad man kan och vilket tålamod dessa år har gett en.
 
Nu; PLUGG!

Kommentera här: