Bristande karaktär.

Ja, det här med att ta tag i bloggandet igen var ju lättare sagt än gjort. Att ha sommarlov med grabbarna har inte direkt gett en massa tid över till att sitta med datorn och klinka ner vad som sker. Men. Nu är vi i alla fall inne på sista veckan hemma och snart är vi (äntligen) tillbaka i vardagen igen. Visst, att ha sommarlov tillsammans med barnen är något helt fantastiskt och något som inte alla får möjlighet till. Dock börjar vi alla nu gå varandra på nerverna. Grabbarna är less på mig, de är less på varandra, och jag måste erkänna att jag håller på att bli lite smått tokig av att prata med trotsiga femåringar 95% av tiden. Så. På måndag är det vardag igen. Grabbarna ska äntligen få träffa alla sina kompisar från förskolan igen, och jag kör igång med sista terminen av min utbildning. Kan ni tänka er att jag snart är färdigutbildad? Jisses.
 
Bröllopsplaneringen då? Jo den går sakta men säkert framåt. Kyrka, lokal och catering är bokat och klart. Jag har en mapp på datorn full med alla möjliga listor som ska checkas av titt som tätt och jag letar inspiration och saker att köpa mest hela tiden. Att planera ett bröllop är verkligen jätteroligt, men satan så mycket jobb. Har ni några smarta tips för att inte känna sig sönderstressad redan, hör av er!
 

Kommentera här: