dl-dw-tl-tw.

Såhär puttinuttig ser han inte ut när vi spelar.


Wordfeud har fått grepp om min sambo nu. Vi sitter knäpptysta här hemma och klurar på ord. Det har t.o.m gått så pass långt att jag går in och spelar på toaletten när jag inte vill att han ska se mitt game face. Allt för att vinna. Segerns sötma är ju något alldeles speciellt.
1 amanda:

skriven

jag vill också spela mot M!:)

2 Elin:

skriven

Haha exakt så är det här med!!!

3 läsarfråga:

skriven

Hej, vill bara säga att du har en UNDERBART blogg och så fantastiskt fina små pojkar! De har ni gjort bra! Jag skulle bli så glad om du kunde skriva dina känslor inför graviditeten, hur du kände innan, när du fick +:et och vägen genom graviditeten. Jag har SÅ stor barnlängtan och gör test var och varannan månad. Varje månad så längtar jag och tänker att Nu kanske. Men samtidigt blir jag SÅ rädd och får panik och tänker men gud tänk om de verkligen är så att jag är gravid. Vill jag verkligen göra detta...tänker på jobb..resor..pengar.."bekvämlighet" med att ligga i soffan..sova.. ja ALLT när jag väl ska kissa på den där stickan så får jag panik och tänker hoppas inte de visar +, men så fort de visar blankt så blir jag SÅ besviken. Jag är lika gammal som dig så de skulle vara kul att höra hur du kände, man kanske inte är helt onormal? Ha en fantastisk helg och ta hand om er! Kanon fin blogg...

4 Linda:

skriven

Hm, satt å pillrade på appen en dag, kanske ska prova:-) Bild på den nya frillen tack;-)

5 Caroline:

skriven

Jädra spel det där, man kan liksom inte slita sig :)

6 fia:

skriven

det är SÅ kul. men jag är helt kass. haha!

Kommentera här: