kila, sniff, köööööp!









Idag har det sista inhandlats.. Som lejonhonor på jakt har vi spejat och luktat oss till våra byten. Återigen drogs kortet lite väl lätt när jag hittade babykläder (allt är ju så sött!), men det fick även bli lite saker till mig själv också. Har bla. köpt mitt 5'e par UGG's. Inte illa pinkat. Är man beroende så är man.

Packningen har dock inte varit speciellt rolig. Vi insåg ganska så snabbt att vi handlat lite väl mycket.. Väskorna är tunga som sten. Obelixstenar. Eftersom jag ska undvika att lyfta saker så har Kickson agerat packningsansvarig och flängt runt här mellan rummen som en höna hög på LSD. Nu väger väskorna exakt så mycket som de får väga och jag kommer antagligen se ut som en eskimå imorgon eftersom jag måste pracka på mig så mycket kläder som möjligt. Hur kallt är det hemma? Vad ska vi förvänta oss när vi sätter foten på svensk mark igen?
1 Nixole:

skriven

Hejhej! Haft en bra dag? :)

2 Johanna:

skriven

Klockan är midnatt i Sthlm o det är +5 blandat med kvittrande nattfåglar o torra trottoarer..

Ha en bra resa!

3 Sara:

skriven

Det är några plusgrader och det blåser som bara den. Men våren är i alla fall på ingång =)

4 Anonym:

skriven

Snygga Ear Cuffs på tradera såg jag!

Kommentera här: