mjölkfabriken ab.

Lilleman har passerat 2kg's-sträcket, woop woop! Det firar jag med att mjölka ur mig extra mycket mjölk så att den lille tuffingen och hans bror ska bli ännu större och starkare. Har jag sagt det, att jag är som en tvättäkta kossa här på sjukhuset? Jag ligger på gränsen till att bli värvad av Arla, så mycket kommer det. Var 3:e timma ska det pumpas och råkar jag glömma det så känns det som om ostarna ska sprängas. Är det såhär det känns att ha sillisar? Skrämmande tanke.
1 amandan:

skriven

Mina bröst kallas för bröstbuffen här hemma :) Varje dag tänker jag, ska dom ALLTID vara så här stora? Haha! Skönt att dom går upp i vikt :) Kramar

2 Sofie:

skriven

Ha ha har det kommit till den gräns då du kan stå o duscha och det sprutar rakt ut i stråle. Eller om du börjar amma sen och Markus kan få sig en stråle mitt i ansiktet rakt över bordet ha ha.

3 yo-so-fine!:

skriven

Helt klart! ;)



hahahaha, roligt inlägg måste jag säga! Du kommer bli en riktigt härlig mamma!

4 Viola, 22-årig tvåbarnsmamma:

skriven

Det spänner verkligen sjukt mycket i början! Kan tänka mig att det dessutom blir lite extra av allt när det är TVå som ska äta så pass ofta :)

5 marinda - F O T O:

skriven

Detta hör kanske inte till inlägget men ! :)

Jag vet att du har läst/läser min blogg så därför har jag tänkt att passa på att gratta dig och dina söner (:

Grattis till er ! :D Hoppas allt går som det ska eftersom de föddes för tidigt ! :(

6 Anonym:

skriven

åh vilken söting!

Kommentera här: