vad är en bal på slottet?

Rise and shine sleepyheads! Har precis ätit frukost och ska alldeles strax skjutsa damen på bilden ovan till frisören där hon ska bli fin i håret till balen. Jajamensan, ikväll ska lillan leka prinsessa och hon kommer att vara så fin så:) Självklart tar jag på mig rollen som paparazzi, klick klick klick, det ska smattra som aldrig förr!

När hon är och fixar håret så ska jag och pappa på spjälsäng och skötbordsjakt. Trodde att det skulle bli det enklaste att hitta men ack så fel jag hade. Antingen så är allt slut eller så duger det inte för madame. Jag håller tummarna stenhårt att jag ska hitta det jag behöver idag, annars vette sjutton hur arg jag blir..
1 cassie:

skriven

ååh, du får skicka bild på damen sen så jag får se hur hon ser ut :)

2 Malin & Amelie:

skriven

Hej vad händer idag på valborg ? :D

3 Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour:

skriven

sv: tack så mycket!

hur ser din planer för dagen ut??

4 Pernilla:

skriven

lycka till på bebisgrejer-jakten :)

5 LIIIINDAA:

skriven

sv: Thank you!

Diggar headern o din söta hund!!!

6 -Matilda.:

skriven

Ja verkligen! Vad hittar du på idag på sista april? :)

7 Emma:

skriven

Sv: Jaa sjukt kul. Tyvär får jag inte spela eftersom jag är skadad :( spelar du fotboll?

8 Anna:

skriven

Sv; Tack så mycket för kommentaren :)



Åh, vad söt hund :D

9 sofia:

skriven

sv: Tack, tack! kul att du tycker det :D

kram!

10 Tiffy ':

skriven

Riktigt fin hund!

11 Miriam:

skriven

Gud vad fina bilder du har! :)

Vart kommer du ifrån? Vacker du är:D

12 mathilda:

skriven

trevlig valborg :D

13 Emma :):

skriven

grymt gullig hund :)

14 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

skriven

underbart foto o vad vacker du är!



hoppas du har en fin valborg!

//anna

webshop med egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

Just nu fraktfritt med koden VÅRKÄRLEK

www.avanna.se

15 Marcus Å:

skriven

Vad fin bild! Hur är det med dig idag då? :)

Kram

16 Stina:

skriven

Åh vilken härlig bild!

17 SARA:

skriven

Ja, det är fint! :)

Kommentera här: