kontraktskrivning.

Har precis varit på stan och fikat med Malo. Som vanligt så surrar vi galet mycket och timmarna bara flyger iväg. Imorgon ses vi igen. Då ska jag överlämna min lilla hårboll till henne och Thomas, då de ska ha hand om henne de två första veckorna jag är i Thailand. Kommer förhoppningsvis gå finfint. Får hålla tummarna att lilla Doris inte skrämmer ihjäl dem:)

Imorgon ska jag även skriva på kontraktet till lägenheten inne i stan. 1/12 flyttar jag in. Kommer att bli otroligt skönt att få något eget igen. Slippa bo hemma hos föräldrarna och färdas tillbaka till tiden som 14åring. Att flytta hemifrån när man är 15år, för att sedan flytta tillbaka hem när man är 22år, är inget vidare. Har världens underbaraste familj, men privatliv finns inte riktigt i min värld just nu. Nej nu ska jag kika på senaste avsnittet av Glee och sedan laga mat till småsystrarna.

Mitt mitt mitt.

1 MalinKalin:

skriven

Sv: Ja gör det :) Åh vad skönt att få åka till värmen ett tag då :)

2 Ann:

skriven

sv: taack :))

3 Annie Linnéa Ståhl:

skriven

go get som'!

jag vill med ha lägenhet:( fusk.

4 Neha:

skriven

Vet hur det är, exakt vad jag gjort nu och det är PISS! Men först måste jag lyckas fixa jobb!

5 Emelie:

skriven

Sv: Hehe japp :) Va söt du var förresten! :)

6 Anonym:

skriven

haha okeej :P

7 harry:

skriven

gud vilken lägenhet du fått tag på, grattis vännen.

soffan hittade vi på blocket, fast till salu av ett företag. kolla där, kan hitta en massa bra till bra priser :)

kommer du till sthlm snart eller ?

8 jeanett:

skriven

SV; aa hon sa det också.. :)

9 harry:

skriven

KOM Å VÅLDGÄSTA FÖR FAAAAN!

plugget går bra, trivs som tusan faktiskt. så ingenting att klaga på. :) hur är det i gävle då?

10 B E S T F R E A K I N' BreeElla:

skriven

Hahah hmm den äger! Men najs lägenhet asså :O

11 Emma-Lou:

skriven

Åh, vad skönt med eget igen :-)



Ja just det, hjälp mig gärna att välja nya glasögon - la upp bilder tidigare idag på bloggen!



Vad tycker du? Själv har jag så svårt att välja. Har du också sådana problem (synfel)?

12 Anja:

skriven

Svar:

Jo, jag hade skitkul! :)

13 Anna:

skriven

sv: haha tack så mycket snygging :)

14 tomasz:

skriven

tack:D:D

15 Anonym:

skriven

Spännande!

16 emma:

skriven

sv; åh, tack! måste säga att din headerbild är riktigt fin :)

17 Playerz.se:

skriven

Hejsan!



Du är inte intresserad av ett länkbyte? :) Du kan ju gå in på länken som jag har skickat och läsa mer om länkbytet:)



// Playerz.se

18 sliverheart -:

skriven

Sv; Ja visst är den ;P

19 Anna:

skriven

Åhh! Jag bor fortfarande hemma och det dööödar mig långsamt, älskar min familj men det funkar liksom inte att vara en vuxen människa men behöva leva efter hur andra tycker att man ska leva. Nu ska jag åka utomlands i två månader, och det känns som om det kommer bli riktigt jobbigt att flytta hem igen efter det!

20 Ronja:

skriven

Gud va kul! älskat att flytta och ser fram emot att flytta till ett eget place!

Kommentera här: