Tumble outta bed and I stumble to the kitchen, pour myself a cup of ambition..

Home sweet home. Sitter med sambon och extra pojkvännen (Anton) i lägenheten och kikar på film. Har tryckt tacos, packat upp väskorna och städat hela kvällen för att slippa se all denna röran som täcker golvet här hemma (notera att M och Anton satt med fötterna på soffbordet och drack öl samtidigt). Uppdrag avslutat.


Nu längtar jag efter att krypa ner i sängen med Doris vid min sida och dejta John Blund. Detta dygn har verkligen vänts uppochner av flygningar, bilåkande och jetlag. Känner mig lagom ff (flygfull) och äcklig.. Förhoppningsvis så kommer morgondagen gå finfint. Vet dock inte hur jag ska jobba än, lite smådrygt...

Återkommer med ett bildregn imorgon, känns som att ni har en hel del att ta del av:) Hoppas ni får en toppenkväll!
1 Linda:

skriven

Ne, precis. Det som inte förvånar mig heller :)

2 Lisa:

skriven

hih ja vekrligen:D



söt bild=)

3 Rodjin:

skriven

svar : haha , om jag ska vara ärlig så tyckte jag nog inte att nogon låt var bra:)

4 sarah:

skriven

kika gärna in i min blogg där du får läsa om hur det är att precis fått veta att jag har sjukdomen ADD, hur det är att vara kär i kärleken men framförallt om min väg genom en deprission som bla är framkalllad av mitt ex som misshandlade mig både fysiskt och psykiskt.

Kramar Sarah =)

Kommentera här: