Sparkling.

Som alltid när jag är ensam uppe i fjällen så kan jag inte låta bli att smyga in på en massa olika shoppingsidor och spana efter något fint. Hittade denna i morse. Hur fin är den inte? Brunbrända ben, vågigt hår och en enkel sminkning kommer bli perfekt tillsammans med denna. Dock så har jag ett stort hål i plånboken just nu. Blir att sälja lite mer på tradera så kan jag klicka hem denna inom några dagar. Håll tummarna.
1 Annika:

skriven

en skönhet klär i allt!!

du kommer bli grymt snygg i båda! ;)

2 jenny:

skriven

Tack du :)

3 Eleonore:

skriven

Ja jag tycker absolut det är en mysig liten stad :)



Så söt klänning!

4 mai:

skriven

fin blogg!! ;D



sv: haha tack ;)

5 karin:

skriven

Tack för kommentaren!

Ja, jag orkade inte vänta så det blev att se den själv på internet :)

6 Sanna:

skriven

svar: Jag haller hus i Santa Monica, West LA

kul att du kikade in pa bloggen. var haller du hus? Fjallen?

7 anne:

skriven

Ursnygg klänning!

8 alexandra - AALEXANDRAT.SE:

skriven

sv; hahah ja, perfekt! :D

9 Emma:

skriven

sv: haha, aw, vad gullig du är och vad glad jag blir! :D

10 Emma:

skriven

Snyggt!

ja visst är husman det ultimata;)

vilken är favoriten då?

måste säga att jag håller kålpudding riktigt högt, isterband med stuvad potatis och varför inte stuvademakaroner med köttbullar;)

11 Emma:

skriven

då har du verkligen missat ngt!du måste testa kålpudding!!

fläsk med löksås, shit det var säkert 10 år sedan jag åt det:) knaprigt ska det va om det ska va;)

12 DENISE:

skriven

tack!:)

13 Eriiza:

skriven

Hej, förlåt för jättesent svar ! ;D



Men ja, borde visst fler införskaffa skor !? =D

14 YVONNE:

skriven

Svar: Tack för din kommentar!

15 Elin:

skriven

Svar: Javisst, himla gott var det iaf :)

16 noemii:

skriven

jätte fin :)

Kommentera här: