Min dag:)

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det minminmin födelsedag:)
1 C3:

skriven

kommer inte ihåg numret så ringer mamma senare. Grattis bästaste !! älskar dig!!!!

2 hanna:

skriven

grattis! och du är väldigt fin du med :)

3 HANNAH:

skriven

Eller hur?! Bra :) haha, för jag tkr det är fult men tänkte liksom.. vf går den inte att stänga :P

4 linnda:

skriven

sv: tack! :)

grattis på födelsedagen :D

jag ska faktiskt fira min födelsedag idag, fast jag fyller på måndag då :)

5 A.C:

skriven

Grattis:D hehe..^^



Jahha..okey..låter bra:D man kmr alltid hitta ngt i USA:D hehe~~

pluggar lr jobbar annars då?:D

6 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

haha aa :))

allt bra annars? :)))

7 Frida ♥ BF - 22 Mars -10:

skriven

Tack så mycket :)



Och grattis! =)

8 Novalie.:

skriven

Grattis! :-)

9 filippez:

skriven

man får väl säga grattis då :D

10 Linda:

skriven

Grattis! Ha en grym kväll :)

11 benita:

skriven

tyvärr så är de lös ^^ önskar att de skulle vart mina egna =)

12 Carolina [fotograf]:

skriven

TACK :)



OCH GRAAATTTTIIIIISSSS :D

Kommentera här: