Anyway u want it, that's the way u need it.

Ord är onödiga. Meen.. Jag kan slänga in några ändå!
Har precis traskat hem till Anna & Andreas ifrån skolan. Efter att ha brunnit av på läraren, haft en kurrande mage i allt för många timmar och varit allmänt less på en del människor som man lägger energi på i onödan, så kokade jag hela vägen hem. Nu sitter jag ensam hemma i lägenheten och försöker köra någon typ av meditation för att lugna ner mig.. Jag brukar inte bli såhär arg, jag brukar ju dansa på bord och skratta så magen gör ont. Crap. Jag måste se på en bra komedi och ändra tankegångarna. NU.
1 Emelie:

skriven

hej, allt bra med dig? :)

2 Annika:

skriven

hur ska jag ha råd men en ponny?? men jag har råd med ett par hunter, va tror du om de? :)

3 Lilla Fröken:

skriven

Svar: Ja det var en jättegod smörgås. :)

4 Annika:

skriven

nej jag vet men alla vuxna vet ju va de är.. o de är ju som man vill göra avis :)

5 Elin:

skriven

Jag jobbar som personlig assistent=)

6 LINH:

skriven

svar: vad nice! aa håller med dig verkligen! :D kram:]

7 elin ♥:

skriven

tack! :)

8 Melinda:

skriven

Sv: Visst är dom! :D

9 H A N N A H - www.hannahsotis.blogg.se:

skriven

Man tackar! :) Btw. Snygg header!

Kommentera här: