Plankstek.

Imorgon drar vi ifrån fjället i en månad för att dra ut på äventyr i Leksand, Gävle och Floooooorida. Detta firar vi med brakfest (eller middagsmys kan vi kalla det) här hemma. Slängde ihop varsin plankstek och panacottamys till efterrätt. Grannarna kom in en sväng och jag och Annika kom på att vi inte kommer att ses på en och en halv månad. Hur ska vi klara oss?
Aja, vi får maila, ringa, smsa och skicka röksignaler till varandra så att vi inte missar något i våra allt för händelserika liv. Jag ser ju ut som Pocahontas så lite röksignaler borde inte vara något problem:)

Nej nu ska jag packa klart det sista sedan ska vi dansa tryckare till tonerna av The Perisher och sedan ha lite filmmys innan JB kommer på besök. Vad hittar ni på ikväll?
1 Lina Johansson:

skriven

Svar: Tack så mycket!



Vilken söt blogg du har. :)

2 Eila Johansson:

skriven

Justin är okej. Inte min favorit, och jag hatar Baby men kul att dansa till & älskar låten Eenie Meenie! Har du någon favorit låt då? :-D

3 Em:

skriven

Vad roligt! Ha kul!!!

Sv: Egoina var med i showen i går, det var därför jag tittade. För första gången faktisk. :D

4 carrå 18 år och gravid:

skriven

haha jag vet, det är en sådan grej man ska lära sig som gravid :p

5 Emma:

skriven

sv: Hihi ja :)

Hur ser din dag ut? <3

6 Daniela:

skriven

Gud så gott! Haha

Kommentera här: