1 carin:

skriven

aa kan förstå de!

aok! hur kom det sig att du flyttade till new york?

när flyttade du ditt?

eller har du bara besökt?

jo de får jag allt ta och börja med. jag har redan massa pengar ihop sparat.:)

men de kommer inte räcka länge. höhö

kram

2 carin:

skriven

jaha ja! du är amerikansk ? vilken del av usa föddes du i?kram

3 Idjjaa,<3:

skriven

www.idjjaa.blogg.se/

kolla min blogg NUUU!! :]<3

4 carin:

skriven

jaha får man ha dubbla?

men du är född i new york då?

5 Jessica:

skriven

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna "OXXO berlock heart". Så fint!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-en-valfri-berlock-fran-bracyse-3.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

6 Carita:

skriven

Jag är gärna med :) Bracy peace berlock

7 pimpXprincess:

skriven

Svar: Ja, visst gjorde han den bra? Jag föredrar dock att ha blont/vitt hår framför att ha det sådär :)

8 Anonym:

skriven

Maja, jag har sett 2 snygga, eiffeltonet eller frihetsgudinnan..

Välkommen hem!

9 Amanda:

skriven

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-berlock-1.html



Och om jag har turen att vinna vill jag gärna ha Älskad Vän. Och jag skulle då ge det i julklapp till min bästa vän.



Hoppas på tur! ♥

10 pimpXprincess:

skriven

Svar: Jo, jag hade ju det. Fast ett tag hade jag sådär och en blond slinga i luggen också. Hehe!



Jag kan ta och ladda upp några gamla bilder någon dag, så får du se :)

11 babby:

skriven

Sv. tack så mkt! Och de är så SJUKT bekväma me! Som mysbyxor! =)

12 cathyyy:

skriven

ja verkligen! nej jag håller med klänningen eller tygbitarna gör inte mycket för henne :)

13 Madde!:

skriven

Jag var där i ungefär en vecka! :)

14 monia ♥ att leva med jävulen:

skriven

Jag skulle vilja vinna "Berlock litet hjärta" :)

15 DD:

skriven

Nja, bloggtävlingar e inte min grej alltså.



Men vad säger man annars? Det finns inte mycket att säga.



You do a lot of shopping girl! ;D



16 carin:

skriven

omg. va fuskigt. när flyttade du till sverige?

kraam

17 MISSEXTRA:

skriven

Allt bra idag?:)

18 S:

skriven

Du har en sjukt fin blogg =)

19 malin:

skriven

jag skulle vilja vinna Bracy peace berlock :)

20 Johanna:

skriven

sv: Tackar :D

21 Gabbies:

skriven

Jag vill vara med o tävla. Om jag har turen att vinna väljer jag berlocken Älskad syster som min älskade storasyster skulle få i julklapp.



Hoppas på tur!



Ha de bra!

22 linnea:

skriven

hejsan, har fått ny design nu! :D :D

säg gärna vad du tycker?

kram

23 Sanna:

skriven

Jag är med! Om jag vann så skulle jag vilja ha "Berlock Glass"



Jag har även länkat här: http://sannastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/berlock-tavling-again.html#comment



Kramar/Sanna

24 lovisa:

skriven

sv. okej intressant att höra.



jag vet faktiskt inte om jag vågar ta den eftersom man kan få så pass många biverkningar (vad jag har hört). Ochsom du säger, det är en vanlig influensa. Dom som har dött har ju haft en sjukdom när dom har fått den

25 Lisa:

skriven

Berlock eiffeltorn skulle jag hemskt gärna vilja ha om jag vann :) och vet du, jag fyller år den 11 november så att vinna då vore verkligen hur kul som helst :*

26 josefin:

skriven

sv: heej nej det är inte riktiga glasögon men jag tycker att det är så fitn med det så kunde inte låta bli att köpa ett par:)

27 ♥Beckis♥:

skriven

Är gärna med och skulle då vilja vinna I♥NY berlocken!



Hoppas på tur nu och ha en fin kväll!

28 Malin R:

skriven

Oj så härlig tävling! Vill självklart vara med även jag och länkar också vidare så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2009/november/valfri-berlock-fran-bracyse-1.html

OXXO berlock heart hoppas jag verkligen kunna vinna! Nu håller jag tummarna! Ha det bra så länge!

kram Malin

29 Nina:

skriven

Hehe, tack! Du har riktigt fin header du med!:)

30 En Mölnbobos Liv:

skriven

Jag är gärna med och tävlar, jag skulle vilja vinna Eiffeltornet



Har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-berlock-2.html

31 Ebba:

skriven

Vinner jag skulle jag vilja vinna berlcoken bracy peace :) Hoppas på tur! :D

32 evamar - tävlingsblogg:

skriven

Berlocken Älskad/Älskling är min favorit. Den skulle jag och Älsklingen kunna ha varsin del av som ännu ett tecken på att det är vi två för alltid!



PS. Länkar också:



http://evamar.blogg.se/2009/november/berlock-11-november-1.html

33 Selma:

skriven

Hejhej! =)



Jag vill jätte gärna vara med!! =)



Om jag vann så skulle jag vilja ha den ubersöta berlocken "cupceke"! =) såå söt =3



Håller tummarna



Kraam

34 Maria:

skriven

Jag vill garna vara med och tavla :)



Ifall jag vann skulle jag valja bracy heart berlock!

35 suss:

skriven

OXXO berlock heart tycker jag är jättefin!

Klart jag vill vara med och tävla om en sådan!

= )

36 Jeanette:

skriven

Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna berlock Eiffeltornet.

37 Cecilia:

skriven

Jag skulle väldans gärna vilja vinna "Bracy heart berlock".:) Kram!

38 Fanny:

skriven

Jag är med och tävlar och vill vinna berlock eifeltornet!

39 Fanny:

skriven

Vill vinna berlock eifeltornet

40 Tova:

skriven

Är gärna med! :D

VIll vinna "Bracy heart berlock".



Kramar

41 Linda:

skriven

Jag skulle vilja vinna Bracy heart berlocket :)

42 Nelly:

skriven

Bracy heart berlock tyckte jag var snyggt :) Så det skulle jag vilja ha om jag vann :) kram!

43 Ebba:

skriven

Om vann skulle jag vilja ha Bracy peace berlocken! =)

44 Madelein:

skriven

Om jag vinner vill jag ha "Berlock litet hjärta" :)

45 Kawwe:

skriven

Vill vinna "Bracy heart berlock" :)



/Kawwe

46 monika:

skriven

Vinner gärna "Älskade älskling".



vh

Mamma Monika

47 Emma:

skriven

Jag är gärna med :) Skulle vilja vinna "Bracy 3-pack berlocker"

48 ebba:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja ha berlocken "kula" :)

49 Maria:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag vinner vill jag ha "Älskad ängel".

Hoppas att du haft en fin helg!

50 elin:

skriven

OM jag vann skulle jag gärna vilja ha^^:

berlock Eiffeltornet

51 mathilda:

skriven

berlock frihetsgudinnan skulle jag villa vinna

jag har sedan länge haft en dröm att åka till new york att få gå på dom mest kända gatorna shoppa i dom helt underbara butikerna och se frihetsgudinnan

och det är för att jag vill vinna precis det här berlocket så jag blir på mind varje gång om att nån dag kommer jag att stå där

52 Carolina:

skriven

Jag skulle vilja vinna "Berlock Popcorn"! :)

53 Tiffany:

skriven

Tjena, allt bra?

Grymt bra blogg & du är skit fin!



Jag skulle gärna vilja vara med och tävla..



Skulle bli väldigt tacksam & glad om jag vann

''Bracy peace berlock'', skulle jag välja i så fall..

Kram.

Kommentera här: