Royal pain.

Bild ifrån toppen förra vintern.


Magen och ryggen strejkar fortfarande. Har haft en hemsk natt. Efter stora mängder piller och timmar med vetekudden så har jag ondare än igår kväll. Går inte att hitta en position som inte gör ont. Bajs. Som tur var är M ledig idag så han tar hand om mig. Pärlan. Någon som vet några mirakelkurer mot ond mage och rygg? Kanske någon som jobbar extra som healer på måndagarna?
1 dadda:

skriven

Sv: Jaa båda filmerna är jättefina :D

2 Ika:

skriven

Kuren heter: TIGERBALSAM, SHA LA LA LALA!

Mot magen är det nog vetekudde och choklad som hjälper. (ps. dte där men choklad är mest mentalt men berätta inget før magen)

3 Frida:

skriven

Fin blogg :)



Du skulle världens gulligaste ifall du röstade på mig i denna tävling :

http://nathaliesjobeck.blogg.se/2009/november/finalisterna-i-tavlingen-som-manadens-bitch.html



Hoppas du blir bättre snart!

4 Sofie:

skriven

Gillar din blogg:) Nej, jag vet inte det:/ Försökte kolla upp det men hittade inget:/ Längtar som tusan!

5 simone:

skriven

a, där vill jag vara nu, skidor, afterski,.. mums :D

6 Cissi:

skriven

Jätte kul att du vill vara med. men glöm bara inte att göra ett blogginlägg. =)

7 Emilia:

skriven

Mat ja, detta ständiga bekymmer.

Min mamma kom med en variant på tråkig kycklingfile - kycklingspett att grilla i ugnen. Det gäller ju att variera lite.

Annars finns det gott om goda recept på min systers hemsida - www.365recept.se. Prova Fläskfile med svampsås och Pastagratängen med korv! Supergott och enkelt.

8 rebeccaj.:

skriven

svar; vad bra :) det är bara bra med mig också!

9 emma:

skriven

sv; haha, nej verkligen inte!

10 Sanne - Tävling om ett armband pågår!:

skriven

Tack så mycket, och krya på dig du med :)

11 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

haha jaa du :))

12 marbie:

skriven

sv: den finns på betsey johnsons sida. kostar ca 800kr.

13 Anna:

skriven

Dags att besöka DOKTORN DOKTORN DOKTORN!!! Puss puss

14 Lesly:

skriven

Snygg bild! Blir verkligen sugen på att åka skidor men i år blir det inget :) Ha de så bra!

15 Fia:

skriven

sv:

jaaa du, handboll är lätt när man kan det ! men det kan va svårt att hoppa in i ett bra lag om man inte har spelat :)

kram

16 nathalie:

skriven

snö - härligt !

Kommentera här: