Christmas time?

Trots krämpor i magen så pallrade vi oss ut i snön ett tag idag och lekte en massa med Doris. Försökte ta lite fina bilder att skicka efter, dock ville inte Doris posa. Hon ville mest kuta runt som en höna hög på något annat än hundgodis. Håller tummarna att det blev några fina bilder i alla fall, måste ju upp med lite nytt på väggarna.

Julmusiken går varm här hemma och jag har pyntat en hel del nu. M är ju inte riktigt en pyntare, för han kvittar det om vi har julkänsla här hemma eller inte, men jag tvingade honom detta året. Nu har vi nya ljusstakar, granris i överflöd, röda sidenband och kaneldoftande blockljus. Mmmm... Så härligt! Jag, M och Adde ska snart värma lite glögg och äta pepparkakor med brie och ädelost här hemma. Imorgon ska jag antagligen slå på stort och baka lite lussekatter. Oj oj oj, jag är ju Grinchens motsats detta år.
1 Linda:

skriven

Åh! Gud vad fuskigt med snö! o; Vi har bara regn regn regn :( (fina bilder)

2 Anna:

skriven

Ja, fick veta det idag typ. Men jag är det p.g.a att jag äter en medicin som gör att jag blir det. Har haft lite problem med hjärtat och grejer.



Men jag hoppas att de hittar en annan medicin så jag slipper vara det hela tiden. Tack för info om ost! :P kan du alltså äta det fast du är jättekänslig? Alla sorter?

3 Gun:

skriven

Vad mysigt det ser ut att busa med lilla Doris. Och snö har ni också, lyckliga er.

4 Carrobbarro:

skriven

SV: vadå typ te vatten fast bara honung i? :P

5 Evelina:

skriven

Jo :) Alla tror att de är en flicka, så jag har nog också börjat tro lite på det :) Men vi får se!

6 MALINHE - fotobloggen! =):

skriven

Hej, hoppas allting är bra med dig ikväll. Jag ska iallafall bara ta det lungt, plugga, blogga osv. ska du göra någonting specciellt ikväll då? :)

k r a m a r ♥

7 Carrobbarro:

skriven

hhaa ne faktiskt inte :)

8 Carrobbarro:

skriven

hhaa ne faktiskt inte :)

9 Matilda:

skriven

svar: vad kul att höra, tack så mycket :)

10 tove:

skriven

Tack! :) riktigt nice blogg!

11 isabella:

skriven

haha ja, jag är no ett lika sort twilightfan.. om du är besatt vill säga?;)



Ser väldigt härligt ut med snö må jag säga:)

12 raghaad.blogg.se:

skriven

tack så mycket ;:)

13 MALINHE - fotobloggen!:

skriven

Sv: hihi, inget speccielt iallafall, :)

14 Annika:

skriven

hoppas du tycker att filmen är bra :)

va skulle du gör utan din granne?? ;)

15 Danni:

skriven

SV: du hittar tröjan på h&m, men skynda innan alla försvinner, köpte en för stor storlek, finns bara stora kvar typ!

16 Annika:

skriven

jag ska vara på jobbet 14 ska på möte nu igen.men vi kan ävl gå på morgon om du vill??



vet inte vad jag skulle göra utan dig heller..

17 ANELA:

skriven

guuud va söt hund! :D är det en chihuahua/papillon blandning? :)

18 Elin:

skriven

sv; ja den är väldigt trevlig. Jag sökte på youtube så hittade jag den. det var evigheter sedan för mig med jag hörde den.



underbart gullig hund på bilderna ^^

19 Anna:

skriven

Va mysigt med snö, men ja antar att det dröjer länge innan den hittar till Gbg.. Ska bli skoj att få träffa lilla Doris snart;) Om ca en vecka ses vi ju! Kramar syrran

20 Emilia:

skriven

sv. hej, på knokk.se, du köper den från internet finns i massor av färger ;D

21 Ahlberg:

skriven

Sv: Mysiga helger är de bästa :)

22 Carolina.:

skriven

SV; Joo det är riktigt skönt att ha en sånn pappa :D du måste ju locka med nått ;) lycka till!



Älskar din blogg! Jätte härlig och hunden måste vara sötaste genom tiderna :D <3 Hur är det med dig annars?

23 sophie:

skriven

sv: tack :)

fin blogg.

24 MUSICISTA:

skriven

LYSSNA PÅ DE SENASTE MUSIKEN!



SE DE SENASTE AVSNITTEN AV:



GOSSIP GIRL

THE HILLS

THE CITY

ETC ETC..



UPDATE YOURSELF!

25 Annie:

skriven

Sv: Tack så mycket :) !

måste bara fråga, hur kom det sig att du hittade min blogg? :) för jag fick plötsligt många kommentarer på just det inlägget :D

26 Annie:

skriven

och just de, jag köpte skorna på skopunkten :)

27 Pia:

skriven

Men vilka härliga kort på er och eran vovve!

28 eaa'b:

skriven

sv tacktack :D riktigt fin blogg :)

29 stina:

skriven

sv: haha ja det är ju så jävla svårt! ahah ah vi hjälper varandra! :P

oj har ni redan snö? :O heh sjukt söt hund har ni ju med! :)

30 Martina:

skriven

oj vart finns all denna snö?:) mysigt

31 Liisaa:

skriven

Men gud så söööt! :]

32 Sidney The Singer:

skriven

Ojoj va mkt snö, även fast ja inte gillar när d e kallt så e d ändå rätt mysigt=)

33 Saraicg:

skriven

Nawe vad söt vovve! :D

34 erica:

skriven

gud så söt!

min är en papillon&shitzu :D

Kommentera här: