Grabblyan.

Fullspäckad dag i slowmotiontempo. Väcktes av att Anton bankade på dörren kl07,15, M hade försovit sig igen och grabbarna fick dra till jobbet i panik. Jag däremot började ju inte riktigt så tidigt som dem, så jag passade på att plocka undan efter grabbarna (de kan inte riktigt konsten att hålla rent omkring sig). Väl på jobbet var det dött, riktigt dött. Satt och skrev en massa listor, lyssnade på topp-10 ifrån 1970 och försökte att inte somna. Jag klarade mig med bara några få sömnblinkningar.

När klockan slog fem så drog jag hem, surrade lite med Ludde och drog ut och sprang 30min, avslutade med 20min trappmaskin och lite styrke. Nu kan man pusta ut och känna sig lite duktig, dagens träning avklarad.

Ikväll vankas det ryggbiff, sallad (pommes för killarna), Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda och kanske en avslutande film.


En trött Lady
1 Anonym:

skriven

vilken söting i soffan :)

heeh ja visst är den läcker! allt bra med dej? kram

2 SZ Crew:

skriven

Hej!



Checka gärna in SZ's nya Outfit och skönhet blogg!



Hos Fashion Inn By SZ kommer ni att hitta outfits för alla smaker, ni kommer att få råd om hur man klär sig, om vad som är inne och vad som är ute, hur en plagg bör användas och hur den inte bör användas. Ni kommer också at få skönhetsråd, detta gäller självklart både kvinnor och män.

Vi kommer också att börja med "give aways" och tävlingar där vi delar ut unika plagg som vi hittar, skönhetsprodukter m.m.



Du/Ni får gärna skicka in Feedback och egna Outfits samt motivering, tycker vi att motiveringen och outfit:en är bra så kommer vi att publicera den tillsammans med en länk till den som skickade outfiten!

Du skickar feedback eller Outfits till [email protected]





Mvh;



SZ Crew.

3 Ida:

skriven

De kostade 299kr, som hittat! Ha en bra dag!

4 antonia:

skriven

Haha! sant sant..han är ju ingen hunk direkt.. men söt är han. pojk-söt ;)

5 Malin:

skriven

Va gullig! :D

6 > Emelie:

skriven

ja, dem är jättefina! 98 kr är ju ingenting heller :D

7 Mikaela:

skriven

Snart blir de förstärkning i lyan :)

8 rrrenate:

skriven

hihi okej :-D hmm en film jag tyckte va bra heter crank

9 Kicki eller Pether:

skriven

Tack för kommentaren! Jag har gått ner ungefär 20kg nu. Ser dock ingen anledning för dig att gå ner i vikt? Har skrivit ett litet inlägg om hur jag gått tillväga ändå. Men tvivla aldrig på dig själv och älska dig som du är. /Kicki

10 Majja Star:

skriven

Tack för komplimangen om mina ögon :)

Åh ryggbiff, fan vad gött.

Är riktigt sugen på kött just nu!!!

11 Rebecca:

skriven

svar: jo, jåller med dig!

älskvärd film! :)

12 Natalia:

skriven

Vad tycker du om bloglovin egentligen?

Har skrivit ett inlägg om det, tycker du att den stämmer?

Kommentera gärna!

13 cat:

skriven

men gud vad söt bild!

14 Sofia:

skriven

haha, så söt! :D

15 Anonym:

skriven

Visst va det en soda streamer, men Anna lyckades hinna före hihi..håll utkik efter nästa gissa vad lek.. Fin blogg du har..

16 fanni:

skriven

haha så söt vovve! =)

sv: jag gillar med de, ser faktiskt ut som låga converse på långt håll.

Kommentera här: