Becoming someone.

Jag har i flera års tid varit fast vid tanken av jag är osynlig och värdelös. Det har inte funnits några positivare tankar i mitt huvud. Nu känner jag för första gången ett hopp. Nu kan jag också bli något, bli någon.. Något som jag strävat efter i hela mitt liv. Kampen är inte slut än, den har precis börjat.
1 tess:

skriven

men hallå gumman! jag är stolt över dig att du tar steget och vågar, det kommer bli huur bra som helst!och nog bra att du åker så fort så du inte hinner tänka för mycket och ångra dig:) och jag måste säga att jag är grymt avundsjuk! fatta mycket kul du kommer ha, göra massa saker, träffa nya människor och SHOPPA! jag skickar min önskelista till dig på posten (den får inte plats här);)berätta dina planer för resan, är nyfiken! och byt till den där shopping/fest-stilmallen eller vad det är! puss

Kommentera här: