bengt söker fru.

Ikväll bestämde vi oss för en kväll i lugnets tecken. Vi svirade om till mjukisar, tände lite ljus, värmde på rester och gosade ner oss i soffan. Där låg vi tills nyligen och lekte klubbade sälar. Till Markus förtvivlan så hade jag hand om dosan så Bonde Söker Fru stod för underhållningen. Och där kan vi snacka underhållning:)

Nu ska vi bädda ner oss i sängen och ladda för morgondagen. Markus åker tillbaka till Norge för jobb, och jag tänkte försöka ta tag i några sy-projekt som jag har liggandes i påsar här hemma. Jag hoppas att orkeslösheten som tagit över mig de senaste dagarna har flytt sin kos lagom tills grabbarna bankar i väggen och det är dags att slå upp ögonen. Torsdag är ju ändå nääästan helg.

Nej nu kallar John Blund, natti!

Ps.Blusen från Gina som jag har på mig (som jag köpte häromdagen) är verkligen något att rekommendera, mjukaste tyget! Finns även i svart. 299:- Ds.

Kommentera här: