"och nu är min fråga, vill du köööööpa?"

För några månader sedan så köpte jag denna klänning. Har inte hunnit använda den och har insett nu när jag ska ha barn att jag antagligen inte kommer att använda den heller. Så tänkte slänga in en fråga här om någon är intresserad? Har som sagt bara provat den. Det är en one size men passar en small/medium. 150:- Som hittat.

Maila mig på; [email protected] SÅLD!
1 Lina:

skriven

Köpte en likadan på tradera och klippte av den understa kjolen lite och satte på svarta fjädrar på det tunna tyget som går över bröstet. Blev skitbra :D

2 Lotta:

skriven

hihi ja de är ju de ;)

3 Lina:

skriven

jo jag har en på datorn :) om du skickar din mail så kan jag skicka den

4 beckii:

skriven

Hej,

jag undrar fall du kan hjälpa mig med min bloggdesign eller tar du betalt? kram :)

5 Daniela:

skriven

och det blev dem också! :>

6 Lissen:

skriven

En riktig festklänning.

7 Ella:

skriven

Tack!

8 missay:

skriven

snygg klänning! :)

9 amanda dagens blogg tävling ♥:

skriven

äckligt tidigt va de :(

10 soffie:

skriven

jättesnygg men inget som skulle passa lilla mej:)

Kommentera här: