v.23.

Här har ni magen i v.23. Det växer så det knakar, de små älskar att sparkas där inne och på samma gång som det känns magiskt att känna att det finns liv där inne så blir jag lite småtokig av att de alltid ska sparka när jag ska vila eller sova. Men men, jag vänjer nog mig efter ett tag, är ju som sagt några månader kvar:)

Vill även skicka ett stort grattis till Amanda och Henrik som äntligen har fått träffa sin efterlängtade Lillis!
1 JosephineWestling - Mamma till Vira:

skriven

den växer på du :)

2 Emmy- Mamma till Jack och Link:

skriven



Fin mage!

3 Kajsa:

skriven

- Tack! Jag älskar dom skorna :D Ååh, älskar bebis magar så himla fint!

4 Linda:

skriven

ÅH så kul! Tænk om du går fulla nio månader så stor och go den kommer att vara då! SÅ KUL med tvillingar, næstan lite avis hær haha! Nåja, tycker magen ær stor nog som den ær på mig, men det ær væl ganska vanligt att føda tidigt nær det kommer till tvillingar har jag læst! STort lycka till! (Du var ju jækla duktig i NY som orkade med så mycket, nær vi var i London var jag dødstrøtt bara efter ett par timmar!)

5 Kira Aliyah Blanca:

skriven

Hej! Nice blogg du har! Om du har bloglovin så släng in en kommentar när du följer mig så kommer jag genast att följa dig tillbaka :) <3

6 Frida Widmark:

skriven

sv: joooo alla passar i hatt! :)

7 Hemmafrun i USA:

skriven

Men gudars vilken fin blogg!! :D



Kul att du tycker det ska bli roligt med VICTORIAS SECRET tavlingen pa min blogg - kika in imorgon sa kanske du vinner! :)



(har inte sa manga lasare sa det ar ganska bra odds om man sager sa, ha ha)



Ha en fortsatt trevlig dag, du och fina magen ♥

8 Maja:

skriven

Sv; Tack!! :)

9 linda - drawings, clothes, pictures:

skriven

sv: tusen tack snälla du! :)

& vilken vacker mage du har! kram

10 iza:

skriven

tack så mycket! gillar din blogg också .)

11 Mamsen:

skriven

Snart kommer jag och hälsar på och kan klappa på magen lite och kanske får känna nån liten spark...kramisar

12 Mamsen:

skriven

Snart kommer jag och hälsar på och kan klappa på magen lite och kanske får känna nån liten spark...kramisar

13 Linda:

skriven

Tävling i min blogg nu! Var gärna med :)

http://meandrunk.blogg.se/2011/march/vinn-vaggdekor-fran-textarnase.html

14 Anonym:

skriven

fin fin :) vet du ifall de blir en flicka eller pojke? :)

15 Anonym:

skriven

sv: haha va roligt :), lycka till!

16 Nellie:

skriven

sv; Tackar! =D

17 Yasmin:

skriven

Himla gullig mage! Ser riktigt mysigt ut :)

18 Ninwe♥:

skriven

Ååh , jag vill också ha barn! Fast inte nu , vill först leva livet om man säger så .



Sv:Tack så mycket<3

Kommentera här: