ruta ett...

När vi ändå är inne på tivolitermerna så kan jag lika gärna fortsätta och berätta att min dag idag har varit ett känslomässigt fritt fall. CPAP'n är tillbaka på Liam, och dagen har bestått av röntgen och en massa provtagningar. De vet inte vad felet är och det gör mig galen. Frustrationen över att vara maktlös är total och tårarna har sprutat ner för kinderna på en energilös mamma. Hur mycket orkar man med? Känns lite som att vi är tillbaka på ruta ett...
1 Annika:

skriven

Maja, de kommer gå bra!! <3

2 Ida:

skriven

Massa styrkekramar till dig o dom små!

3 Sandra:

skriven

Tänker på er! Massor av kramar och kärlek till er!

4 penny:

skriven

hehe :) Jag tyckte inte alls den var läskig faktiskt, vart besviken om jag ska var ärlig.

5 Anonym:

skriven

Kämpa på!!

6 Josefine:

skriven

Håller alla tummar och tår hjärtat. Tänker på dig och din familj! De kommer att gå bra <3

7 tina:

skriven

tack så mycket! :)

8 Sofie:

skriven

Låt dig va ledsen och se det som att han kanske får vila öite extra med lite extra andnings "hjälp". Förstår att det är jätte jobbigt skickar lite styrka åt mamma hjärtat

9 Åsa:

skriven

ni finns i mina tankar <3

kram Åsa

10 Sanna:

skriven

ursch stackare =/

Det måste kännas så fruktansvärt att vara så maktlös.Men jag hoppas verkligen att allt löser sig och att det blir bra

11 Frida:

skriven

Fy va jobbigt, det gör ont i mamma hjärtat att läsa. Men det kommer gå bra Maja, det är alltid såhär.. Ett steg framåt två steg bakåt. Många styrke- kramar!

12 mikaela:

skriven

tänker på er.

13 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

åh vad jobbigt!

14 Janina:

skriven

Jag tänker på er .. De verkar vara små riktigta kämpare så det där blir bra ska du se :)

15 JENNY:

skriven

fin blogg"

16 Anna:

skriven

Måste kännas hemskt o känna sig maktlös i såna lägen. Kan tänka mig att man känner sig ensammast på jorden. Vill iaf tipsa om en blogg som handlar om samma sak som ni går igenom. www.eketorp.blogg.se Den är läsvärd! :-) Styrkekram

17 fiddeli:

skriven

Men gud det är inte rätt alls, jag blir alldeles tårögt när jag hör det, förstår verkligen om du blir arg och besviken för så ska det inte behöva vara! Jag hoppas att Ni får komma hem snart istället! Kämpa på tills dess!



MASSA STYRKEKRAMAR!

18 Anna:

skriven

Måste kännas hemskt o känna sig maktlös i såna lägen. Kan tänka mig att man känner sig ensammast på jorden. Vill iaf tipsa om en blogg som handlar om samma sak som ni går igenom. www.eketorp.blogg.se Den är läsvärd! :-) Styrkekram

19 Jennie-tävling inne hos mig:

skriven

nämen, det låter vekligen inte roligt :-( Ja hoppasd et blir lite ändring på det där för det hade ja aldrig accepterat :(

20 Mallory:

skriven

Gud vilka fina bilder, härligt!



Ja det är skönt att cykla, men sen så har jag inte mycket val :-P

Kommentera här: