köttfest köttfest hela dan'.

Hann med en pw med Amanda och pojkarna idag innan Markus åkte och hämtade Lillan på tåget. Efter det så har vi mest haft kramkalas med de små, tittat på PLL och tittat på när Markus & Adde har spelat Wii. Nu vankas det köttfest här hemma och vi har alla knäppt upp översta knappen på brallorna så att vi ska kunna frossa rejält. Mitt nya liv går sådär, men men, man får ta det i ett realistiskt tempo:) Mer mat åt folket!
1 ntheresee:

skriven



hej, var med och delta i min musk tävling, allt du behöver göra är att skriva vilken din favorit låt är och varför så har du chans att vinna en länking på min blogg i en hel vecka! kommentera här och var med!:) http://ntheresee.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment

2 Annalena - mamma till Jack:

skriven

sv; Ja visst är den?! :)



Men hur söta är inte era små pojkar då? Jag fälde nästan en tår när jag läste igenom förlossningsberättelsen och tittade på bilderna! :)

3 Z:

skriven

sv: Ja gött med fikapauser. Tack för titten!! Söta pojkar du har. Fina bilder.

4 Terese , Gnälliga morsan:

skriven

sv: ja för xs borde väl vara 34.... jaja. Väldigt fina ungar du har! Jättsöta :)

5 linda:

skriven

Vilka söta små killar du har. Förstår att det är jobbigt med tvillingar, men det måste ju vara underbart också.

Ha en underbar dag.

Kommentera här: