Klappkanon---> död.

Inte min lilla hårboll, men en riktig söting i alla fall:)

Här går det fort i svängarna! Hemma i Gävle igen efter en lyckad helg i Mora. Klappkanon kan man sammanfatta gårdagen med. Död kan man sammanfatta denna dagen med...
Har varit hemma hos Malo och Tomas nu på eftermiddagen och hämtat hem Doris. Saknaden efter min lilla ögonsten har varit enorm, så kvällen ska gå åt till att kela, och det i massor! Finns inte så mycket annat att göra här hemma för min del. Är ensam hela veckan. La familia har dragit till Göteborg för jobb och mys med lille Hugo. Avundsjuk är en underdrift, tror dock inte att det dröjer länge förrän jag pallrar mig ner till Götet igen. För är det något fröken Carlsson har så är det överdrivet mycket tid.
1 Anonym:

skriven

mysigt

2 mk:

skriven

ja ellerhur:)

3 Alexandra - Uppsalas största blogg:

skriven

Hej :) Hoppas allt är bra med dig :) Förlåt att jag skriver det här, men det är så att jag är men i en tävling som slutar på söndag och skulle verkligen behöva din hjäl!Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt! Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



4 Katrin:

skriven

Hoppas du känner dig lite piggare nu ;)

5 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Hoppas att du får en bra vecka. :-)

6 Veronica:

skriven

Jaaa, det kanske kommer en bild eller två sen :)

Ha en bra måndag!

7 julia:

skriven

följa varandra med bloglovin? :)

8 julia:

skriven

har lagt till dig :D

9 Carro:

skriven

vilken söting :)

Kommentera här: