Triss!

Jobbet höll på att ta knäcken på mig. Inte för att det var full rusch utan för att min skalle, hals och snortillverkare verkade gå bananas. Stundtals (med risk för att låta som en dramaqueen) så trodde jag att jag skulle kola vippen eller i alla fall svimma.

Nu är jag i alla fall hemma och sitter och väntar på att M ska komma hit ifrån Mora. På order av högsta hönset aka moi så har han köpt med dig lite trisslotter. Jag känner ända ut i fingertopparna att jag kommer vinna, 25kr kan man väl i alla fall begära?
1 Anonym:

skriven

Håller tummarna!

2 Leia ♥:

skriven

Vann du??

3 Anonym:

skriven

Vart jobbar du? :) Bäst att vila lite nu då :P



sv: Håller med dig, mönster hör mest hemma när det vankas sommarfest ^^

4 Virginia:

skriven

Oj kommentaren där jag undrade vart du jobbar är ifrån mig, glömde skriva i namn ;)

5 Nelly:

skriven

Sv: Jaa, det gör dom verkligen! :D Jag älskar bilder!

6 milla:

skriven

Ja, allt var verkligen lättare när man var liten. Att kunna försvinna in i sin egen lilla värld med sina leksaker, utan ett enda bekymmer:)

7 Malin:

skriven

ja:) vi snackar om att åka dit nu någon mer helg. äru på?:)

8 Ema:

skriven

sv: ja, om man ändå vore där! :)

9 Mirella:

skriven

häftig blogg :D

Love it .

Och jag brukar inte ens vinna 25 kr, har alltid otur när det gäller trisslotter. haha

10 Tessa:

skriven

Ja verkligen, de händer ju inte direkt ofta nu för tiden :)

11 sofia:

skriven

älskar lotter :D

12 © S A N N A J Ö N S S O N «:

skriven

Sv: ja det är det faktiskt! Rätt skumt ..

13 Anna:

skriven

Tusen tack :)

14 amanda ♥:

skriven

Heyy !! :D



ställ gärna någon fråga om något i kategorin "frågor & svar" eller bara släng in en kommentar på min blogg :D



och har du ngt tips på bra guider till sidor där det står bra förklarat hur man fixar sin bloggdesign? jag har testat designa din blogg.se och mimmisdesign.blogg.se elr nåt sånt ? men jag vill ha fler sidor som jag kan kolla på?? :)



Besök gärna min blogg o släng gärna in en kommentar oxå :)



Kramiisch !! :D

15 AnnaWK:

skriven

Blev det någon vinst?



Sv: Tack snälla, jag gillar det också. Får nog bli något i samma stil när jag och sambon väl bygger hus själva (nångång i framtiden).

16 Sanna:

skriven

Jag tar hand om tva kids tre manader nu i sommar, varldens basta sommarjobb! norska fjallen pa sommaren? Ar det fint? Jobbar du? Trysil, norefjall?

17 Marcus Å:

skriven

Jasså, har inte ni bra väder i Norge? :P

18 AmmiOfSweden:

skriven

Hoppas du får en toppen bra dag tjejen <3

19 Sharlee van Stralendorff:

skriven

Kolla in min blogg!:D

Kommentera här: