Brooklyn.

Har fått i mig en shake, lyssnat sönder Brooklyn - Wakey!Wakey! och surrat med paret Carlsson som äntligen har kommit hem till lägenheten. Imorgon har jag bara en kund på dagen, så jag försöker komma på något att göra efteråt. Dock är jag ingen hejare på Göteborg och vad man kan hitta på här. Vad gör man mer än att shoppa? Eftersom min plånbok är anorektisk så måste jag komma på ett billigare alternativ, men vad? Tugga luft? Promenera? Köra ett galet battle på Nordstan? Ni goa göteborgare, come on! Woop woop!
1 Annika:

skriven

som jag ska göra :)

2 Jennifer:

skriven

Ja det var inte helt fel!

Något gott måste man ju unna sig i vardagen :)

3 Anonym:

skriven

Battle lät intressant ;)

4 moa :):

skriven

Tack för att du kollade min blogg :)<3 Din blogg är väldigt fin :)

5 emma säger:

skriven

sv. tack du:) ha det gooooode

6 AMANDA FALK:

skriven

gud så vackert hår du har :D

Svar på din kommentar igår: drömyrken är spännande, ddet gäller att aldrig ge upp sina mål och drömmar!

God natt & sov så gott!

7 R:

skriven

8 Anonym:

skriven

Älskar ditt hår!

9 Cassandra:

skriven

sv: tack och verkligen detsamma, mörkt hår är så himla fint!

10 dilara:

skriven

va söt nu är gumman asså du är skit fin <3

11 Alexandra:

skriven

Jättefint hår du har!!

Kommentera här: