Kila, sniff, FRYYYYYYYYS!

Nollgradigt, fattar ni? NOLLGRADIGT! För att citera Wow-Jocke; "jag fryser knäna av mig..". Idag har vinterjackan åkt fram, UGG'sen har använts flitigt och smurfmössan sitter på skallen även inomhus. Allt för att förebygga en förfrysning av min darrande kropp. Hacka tänder är ett faktum och jag tror nästan att en liten flisa hackades bort idag mitt i all denna kylan. Nu ska min eldyna läggas i sängen (oh yes, jag har en sån som värmer upp min sida av sängen) och jag ska leta fram duntofflorna, benvärmarna och allt annat som man kan pracka på sig. Var är värmen?!


Skulle behöva ett av Mattans aerobicspass för att bli lite varmare:) Ooojaaa..!

1 karolinajonsson:

skriven

ja det är sant! det var som bäst innan Heidi träffade Spencer ;(

2 elin:

skriven

ja dom är ganska snygga :) men dom är jobbiga, pga tyget är så himla mjukt, och jag kan dra upp dom till bhn om jag vill, så dom är inte speciellt små om jag säger så, haha :p

3 Mattan:

skriven

4 Mattan:

skriven

a skoj inte att det var varmt, speciell i skinbyxor! Om inte annat var det mycket kärlek som värmde:D

5 Walentin:

skriven

sweet ;)

Kommentera här: