Brist på motivation.

Laddade för en joggingtur när jag var på jobbet, men väl hemma så sa motivationen ifrån. Inte sugen alls på att springa ute i all slask och alla vattenpölar, får bli trappmaskinen senare ikväll istället. Träna bör man, annars dör man... Eller nått..

Jag och Anton har precis tryckt köttfärssås och spaghetti här hemma, muuumma. Jag brände mig dock på tungan så nu sitter jag här och har en ömmande och knottrig tunga.. (ni känner igen känslan va?)
M är kvar på jobbet och sliter, var lite mer tempo i butiken idag än vad jag och Chrilla hade uppe hos oss i kiosken. Jag trodde seriöst att vi båda skulle somna stundtals, men vi klarade oss återigen precis på håret. Känns som lugnet före stormen, nästa vecka kommer ju att bli hemsk, jobba dygnet runt i ren panik. Illa illa... Som tur var kommer Mickan hit och sliter med mig, behövligt!

Äsch har inget givande att skriva, nu ska jag skriva ett brev till postbanken och avsluta mitt norska kort ifrån min tid i Oslo för två år sedan, segare än segast.
1 Malin Sofia:

skriven

Super, jag kan skriva upp dig preliminärt så meddelar du om nån annan hänger på sen, okej? :)

2 Alshammar - Style As Lifestyle:

skriven

det där med tungan känner jag igen, men jag har lärt av mina misstag;)

3 Navii:

skriven

svar : tack :)

4 Carro:

skriven

Sv: Javisst är den :D Snygg hårfärg alltså :D



Hm, vem orkar träna? :D



När jag först kikade in på din blogg och såg din profilbild som hastigast, tyckte jag att den påminnde lite om Lena Ph (och det ska du ta som en komplimang, eftersom hon är rätt fräsch =) ) (och nej, det var inte nån typ av raggningsreplik :P).

5 Carro:

skriven

Sv: Haha, nej såå snabbt tittade jag inte... det var nåt med stilen och håret :D



Jo, allt bra med mig. Lite trött bara, men det är som vanligt :D Själv? :)

6 Bea:

skriven

sv; Tack så mkt, gjorde den nyss idag :D

7 A -*:

skriven

Tack så mycket:D vågat? hahah

aop :P:D

8 Marcus Å:

skriven

Haft en bra dag då? :)

9 Lilla Fröken:

skriven

Ja visst är den. :) Vad synd att det inte gick att springa ute. Det är ju ändå härligast.

10 Viktoria:

skriven

alltid gott med köttfärssås! de classico!

11 Carro:

skriven

Sv: Ja, men jag fattar inte varför man alltid ska vara så trött. Spelar ingen roll hur mycket man äter eller sover eller tar det lugnt eller nånting verkar det som :)



Ikväll blir det TV och film :D Själv? :D

12 Carro:

skriven

Sv: Nja, på sista tiden har det inte blivit så mycket serier och så... Andra Avenyn. Let´s Dance. Two and a half men. Scrubs. Beverly Hills 90210. Mest sånt har det blivit. Förut följde jag det mesta :) till exempel dem jag nyss nämnde men också Smallville, CSI, NCIS, Gilmore Girls, Buffy... tittade på mycket serier förut :D

13 jenny:

skriven

sjukt snygg blogg har du! :D

14 Marcus Å:

skriven

Hade en helt ok dag igår, hoppas den dag blir bättre! :)

15 Mikaela:

skriven

Längtar:)

Kommentera här: