Fyllesnack eller vanligt snack?

mikaela. säger:

joovars. börja fått en feting snorklump i halsen

mikaela. säger:

annars prima

M. säger:

ooh det är mysigt

mikaela. säger:

japp heltklart hångelklar

M. säger:

som du är=)

mikaela. säger:

ska fan gå ut och hånhla med nån ja hatar ikväll så han blir sjuk:)

M. säger:

hahaha ja kom igen göre göre göre göre göre!!!!

mikaela. säger:

nån du vill att ja ska ta ner på jorden ikväll??:)

mikaela. säger:

komiegn skcika en beställning

mikaela. säger:

tar en 5:a per hångel

mikaela. säger:

tror de kan bli en ganska fin slant ikväll Kanske till och med räddar sverige u lågkonjunkturen när alla ligger sjuka och förtagen måste bärja anställa nytt folk

1 Ronny:

skriven

Hej! Surfa runt på Mer-Trafik mitt i natten och hade inget annat för mig än att ramla in här igen. Ha det bra.

2 mikaela:

skriven

Va FAAAN!!

3 Athena:

skriven

tss hahah!

4 Anonym:

skriven

Skulle du vilja vara känd? :)



Kram

/Linnéa

5 Marika:

skriven

Haha. EH?! :D

Haft en bra helg?

6 menia:

skriven

jag kunde inte adda dig pa msn? haha ska vi prova pa facebook kanske, se om det gar battre dar? se om du kan hitta mig, menia araviadis :)



Det ar jattevarmt och jattefint! Nu ar det ju deras vinter men anda ar det varmare an vad det ar i sverige en sommar haha! Jag trivs jattebra med familjen, de ar jattetrevliga! Klart det kanns lite konstigt stundtals och som att man liksom ar i vagen men oftast ar det bara bra :)

Namen usch! Det ar ju rena skracksenariot! Hur lange stannade du hos den familjen?



Jag har bara hand om en liten 1arig flicka, men det tycker jag ar alldeles tillrackligt haha! Ja, det tycker jag absolut att du ska gora, usa ar ju jatteharligt!



Kram!

7 Josefine:

skriven

HAha kul :)

Kommentera här: