Singstar och några flarror vin.

Klockan är 8 på morgonen och jag är redan inställd på fest. Allt fixande igår gav mig bara mer sug efter en riktigt bra nyårsafton. Först ska det bara jobbas i 9h, sedan hem fort som attan, börja med maten, fixa sig och köra lite Singstar med Yenkabo. Singstar som är ett måste för oss två om det ska bli en lyckad kväll, och bra sjunger vi också, ingen tvekan om saken (hahaha..) Är det någon som sjunger Singstar bra? Vem? Jag måste få snacka med den personen pronto så jag kan krossa Yenkabo ikväll...
1 ZiiO:

skriven

Köpte klänningen i våras från Gina Trico! :]

2 ABSSOLUTAARNELA:

skriven

Har du sovit gott? :D

3 Ebba:

skriven

hehe, ja man kan ju undra vem som sjunger bra på singstar. =)

4 M M A R C U S / fotoblogg:

skriven

sv. tack så mycket! :D

5 Rebecca:

skriven

hehe låter nice ^^,

6 Malin Inspiration & design:

skriven

Hejsan!

Har svarat på din kommentar om blomkrokarna. Kunde inte klistra in mitt svar här. :)

7 Annika:

skriven

hoppas ni far en toppen kvall, o drick for mig med :)

8 Nemo:

skriven

Ja då. Okej blev den XD. Ikväll ska jag nog..inte fira nyårsafton som alltid(dvs:gå ut med vänner & skjuta raketer).

Dudå? - förutom att sjunga singstar asså ^^

9 Desirée:

skriven

Sv: Mm jag med ... jobbigt, kika gärna in igen ! ;)

10 Nathalie:

skriven

Idag har jag hanldat och precis ätit lunch. Sen ska jah och syrran snart ut. :-)

Allt bra med dej? :P

11 josefine säfstrand.:

skriven

gott nytt år ! ;d .

12 ☆ Carlosa:

skriven

sv: haha aa älskar den :D

13 elinn:

skriven

sv

det var det också, även fast fotbollen var i deras hall:]

händer ikväll:)?

14 moa:

skriven

sv: Okej, trevligt.

GOTT NYTT ÅR!

15 Max:

skriven

Verkar som du har fullt sjå idag då. Men jobb är bra, man mår bra av sysselsättning sjävl har jag jullov från arbetet:) är iofs rätt skönt. Ladda på för ikväll smäller det, gott nytt år!

16 CHRJ:

skriven

sV: Jag tycker Beyonce! =)

17 Elly:

skriven

Sv; Tack så mycket! ;)

18 kebron:

skriven

Jag kommer spöa dig i singstar lätt =)

19 emma:

skriven

hej, super fin blogg ! hur mår du ?

20 Minifreeaket Foto-Vardag-Outfit:

skriven

Hehe, tack!

Gott Nytt år!

21 Linn:

skriven

fan vad kul!!! ingick en gång i tiden i ett kompisgäng som älskade att sjunga- och gjorde det bra också. snacka om att sabba hela grejen med singstar!!! vi var två som inte kunde sjunga allt och sjöng på balkongen för att inte sabba för de andra!

22 mallan:

skriven

kul :) fin bild på dej!!! :D

Kommentera här: