U S and the A.

Nu är det bara några timmar kvar tills jag sitter i planet tillsammans med älsklingen mot destination Newark. Känns helt underbart att dagen redan är här, att vi ska vara borta i nästan en månad, att få komma ifrån och bara vara vi två (med Anna och Andreas en vecka) och slippa all den där stressen som har legat i luften hela vintern pga. allt jobb i Trysil. Nu har vi några lediga månader, och som vi ska njuta av dem!
1 Sara Larsson:

skriven

Ha det så gött =)

2 carro:

skriven

tack, han är en fyrvägskorssning mellan papillon,dvärgpudel,griffon och lapso :D har du någon hund?

3 [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

skriven

vill du tjäna enkla pengar på din blogg? :>

bli medlem på min frossle-länk!

4 malin:

skriven

sv: åh tack så mkt :D

5 m.:

skriven

var rädd om er, tänk på att who är på väg att släppa restruktioner om var man bör befinna sig i usa ang svininfluensan!!!

Ha en underbar resa, du har en fin blogg!!!

6 Gina:

skriven

Ja gud visst är det! Rimliga priser är ju hur kanon som helst! (: Jag får hoppas de än har ingen ringt men hoppas på senare under dagen :P

7 Jessie James:

skriven

Jo det är jag på headern :)

Älskar bilden :]

8 Madicken:

skriven

Ha en bra dag :)

9 Sandra:

skriven

Hejsan.

Dum glömde inte att du vunnit min tävling? Ditt stjärntecken blev vågen. Så om du har en bild på dig där du står eller så, då blir det perfekt.

Mejla gärna den till mig kram

10 Josie:

skriven

Fin blogg!

11 Emelie:

skriven

åh vad roligt! hoppas ni får det bra! Kika gärna in på min blogg om du vill! :)

Kommentera här: