You don´t mess with the Zohan!

Sömnsvårigheter och sega tankar är vad jag har för stunden.

Efter att alla barnen från lammklubben farit hem så stod jag och Malin kvar med svetten rinnande i pannan, barn kan verkligen vara utmattande..

Vi gjorde mamy och papy en tjänst och hängde lite tvätt tillsammans sen så satte vi oss på mitt rum och nördade lite singstar, systertajm. Jag utklassade Malin som vanligt, somliga har det, andra inte=) Så till slut gav hon upp och gick ner till sig för att sova. Här ligger jag nu och försöker göra detsamma, vilket inte går speciellt bra... Måste verkligen sova eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon, men det går bara inte. Ska väl nörda en till film och har jag tur så somnar jag till den.

Såg You don't mess with the Zohan idag, sjuk film med Adam Sandler.. Kanske inte den bästa jag sett honom i men inte den sämsta heller. Karln är ju konstant rolig vad han än gör. Han gör bra val när han väljer filmer asså... Se den och bedöm själva! Jag har ju ganska dålig humor så ni andra kanske tycker att den är totalt värdelös, nördhumor är nog lite av min grej...

Imorgon får jag nog lite besök som det ser ut, skönt ska de bli, chilla lite granna och bara vara.. Sen måste jag städa som en galning här hemma, ser ut som att lammen har rivit sönder hela huset, barnbarnbarn... Suck!

Filmdags i sängen, gå och lägg er!

xoxo,
M.

1 Magnus:

skriven

Sova? De e lyx. Har helgen varit jobbig för dig? Hoppas du haft kul i varje fall

Kommentera här: