hjärtklappning

hjärtklappning, ångest, panik, hål i hela mig.
- ni kanske märker att det inte varit någon bra dag för mig.
fick även en tillbaka blick i det "förflutna", drabbades av panik på en gång, sprang praktiskt taget åt det enda hållet som var långt bort. rymma från problemen, bokstavligen.

tre veckor,
fattar ni, det är ingenting. jag har allt man kan ha nu, all panik man kan känna är samlad i min kropp. skönt ändå att höra från någon som själv varit med om det att det är något bra, resan kommer göra gott. jag kommer bli en starkare och mer säker människa.
att jag har tusen saker att göra hela tiden gör ju inte saken bättre (känner mej som en tickande bomb, o jaa, jag vet att jag säger att jag är stressad hela tiden)..


ikväll blir det att ha granbergdejt, sounds good, kan behöva prata ur mej lite faktiskt.
nu återgå till jobbet, där jag inte direkt presterar nu... PANIK!

Kommentera här: