allsång på ska...fjället.

 

 

De andra är nere och bastar medan jag nattar pojkarna och rydder bort alla leksaker som dagligen tar över golvet. Det pratas till höger och vänster och jag inser allt mer att dessa pojkar kommer att bli lika mycket pratkvarn som deras mor:) Så för att lugna ner så kör jag nu allsång, allsång och sköna moves. Allt för att behaga..

Annars då? Hann träffa ma&pa i några minuter idag, åt ruggigt god lunch på fjället, och jag har handlat nya träningskläder på stadium's outlet. Sedan fick även papa bear & jag fick ett ryck och beställde en roddmaskin idag (vad hände där?!)

Hej 2012! Let's start with a BAAM!!

 

 

1 Main Anshagen:

skriven

Den där snygga mysisen har Love också:) imorn ses vi! Puss

2 amanda:

skriven

du å liam är så lika! ska vi höras och ses när ni kommit hem, samt jag.. <3

3 Louise:

skriven

Ja det va synd att vi inte hann ses, hade varit skoj. Barna fick dom one piecearna av våra vänner i julklapp, fast Ella den rosa! Dom är ju såå fina!

Har du åkt mkt skidor? Gött med roddmaskin! Jag träna för första gången magen idag, Hej träningsvärk!

Hopps ni får ett gott nytt år och att våra barn blir små beskedliga lamm ;)



Kram!

Kommentera här: