Den första av den sista.

Första dagen på sista praktiken är avklarad och det enda jag känner är: SATAN vad roligt det är! Barnen sken upp när jag kom i morse och hela dagen har gått så himla bra. Är det en sak man kan säga om förskolan så är det att dagarna går så otroligt fort! Imorgon ska jag även starta första delen i mitt temaarbete som ska sträcka sig över dessa veckor. Ska bli spännande att se om barnen kommer att tycka att det är lika roligt som jag har tänkt mig eller om det blir bu-rop och jag får ändra mitt tankesätt totalt. Det känns i alla fall helt fantastiskt att vara tillbaka och jag trivs så himla bra på min avdelning, både med barn och vuxna. Känner mig som en i gänget. Hoppas hoppas att jag kommer att hamna med lika bra människor när jag är färdig med skolan och kommer ut i verksamheten på riktigt.
 
Nu ska jag fixa och dona lite med en av våra uppgifter som vi har under vfun och sedan ska jag strosa bort till grabbarnas förskola och hämta hem dem. Från barn till barn, så att säga.

Kommentera här: