Ut ur näsborrarna.

Kors i taket, här ligger man nerbäddat i sängen redan. Tvätthögen är skrämmande stor och skriker efter mig men jag har valt att den får lov att skrika tills imorgon. Ikväll läggs alla hemma-måsten åt sidan och skol-måsten har istället fått ta plats. Så nu när jag ligger här i den nybäddade sängen så varvar jag plugg med serier. Det vankas ännu en tenta på torsdag och jag känner mig måttligt peppad och ganska så rejält förvirrad. Vi har en treveckorsperiod då det är en tenta i veckan och en drös med andra grejer däremellan som ska donas med. När jag har läst en sida kurslitteratur så flyger informationen från den sidan ut ur näsborrarna för att lämna plats åt informationen som kommer på nästa sida. Alltså, jag har inte fattat ett dugg av de olika teorierna och utvecklingsfaserna hittills. Dock känner jag mig inte speciellt orolig då det mesta brukar sitta till slut när man har fått reflektera över allt och har bollat med studiegruppen. Men ändå. Just nu är jag förvirrad och det är två dagar kvar till tenta. Kämpa fröken Carlsson, fortsätt simma och sånt.

Kommentera här: