Klapp på axeln.



Kollage: Nelly.com
 
1. Cardigan | 2. Top | 3. Ballerinaskor | 4. Byxor
 
Sponsrat inlägg

Kan man ha för många svarta byxor..? Nej jag tänkte väl det. Alla svarta byxor är ju så olika även fast de bara är ett par enkla svarta byxor. En del får en att tappa andan (bokstavligen), en del är som mjukisbyxor och en del får J.Lo att känna avundsjuka då köttstycket där bak plötsligt ser helt fantastiskt ut. Varför pratar jag om svarta byxor kanske ni undrar? Jo. Jag är färdig med tentan och sitter därför och klappar mig på axeln samtidigt som jag funderar kring vad jag ska köpa till mig själv då jag har gjort ett så ypperligt bra arbete (önsketänkande). Min första tanke var ett par nya byxor. Ett par svarta byxor. Nu börjar dock min beslutsamhet svaja och jag lutar emot att köpa något annat i gudvadduärduktig-present. Kanske inredning.. Kanske en väska.. Kanske ett par skor.. Hmm... Först och främst borde jag nog kolla ner i min ekande plånbok och se ifall det finns något att undvara eller om jag helt enkelt får drömma mig bort. 
 
Så får det bli. Ho-ho.
 

Kommentera här: