Här ställt det krav på mamman.

Dagen har gått i ett. I en väldans fart. I förmiddags kom som sagt Emelie hit och hjälpte mig med gitarrspelandet. Hon visade lite enkla knep och gjorde upp en plan så att jag ska klara av "provet" vi ska ha i slutet av kursen utan problem (lättare sagt än gjort..). Vi firade detta med kanelbullar dagen till ära. När hon väl åkt tyckte pojkarna att det var på sin plats att vi hade allsång. Förstår ni vad de begär av mig? Jag placerade mig snällt i lekrummet och spelade några låtar medan de skötte sången. Gick ändå helt okej tills de framförde sina krav inför kommande sångstunder. Till imorgon vill de att jag ska kunna alla låtarna från Frost utantill(!!!). Jag försökte lite fint förklara att det antagligen inte är ett alternativ då jag nu är i den klassen att jag klarar av att klinka fram Lilla snigel och Lille katt. De ville dock inte lyssna på det örat... Undrar ni därför vad jag ska göra ikväll så ser planen ut som så att jag ska träna på Slå dig fri tills mina fingrar blöder, och sedan ska jag klämma in lite hängning av tvätt. Och just ja, det är ju Bron också. Fullspäckat! 
 
Trevlig söndag folket.
 
 

Kommentera här: