Dirt dirt dirt.

Sol i sinne! Äntligen en dag då sommarkänslan varit på topp! Detta firade jag och pojkarna med Smarties och saft ute på altanen efter förskolan. Glada barn, en pigg mamma, sol och en fruktansvärt hemsk tomt. Notera jorden, jord så långt ögat kan se. Eller i alla fall tills man ser skogen. Den där jorden skulle krattas ut på gården idag så de kunde lägga det där fördömda gräset som vi skulle fått för en månad sedan. Gick inte! Jorden var för fuktig. Ge.Mig.Styrka. Vi kommer få gräs lagom till december. Aja. Jag kopplar bort gräset f.r.o.m idag. Nästa vecka ligger jag på en sandstrand i Italien och sippar på en drink. Gräs är det sista jag tänker på då.

Nu ska jag hälla upp lite vin och ladda för att lillan och Charlie kommer. Precis vad som behövs!

Natti natti.

Kommentera här: