Slå mig hårt i ansiktet.

Packningen inför Stockholm är i full gång, samtidigt som det ska pluggas och donas under tiden. Multitasking är lite utav min grej just nu känner jag. Kickson ska flytta till de andra brudarna och jag tar på mig rollen som assistent och kör dit henne och hennes 118 tillhörigheter. Känns lite som en winwin för min del. Jag får egentid i bilen några timmar innan Kicki plockas upp, vilket innebär att jag får sjunga hur högt och falskt som helst utan att någon behöver höra och jag får även en möjlighet att få en dos av alla tjejerna ännu en helg. Först ska dock ett seminarium avverkas och jag måste erkänna att jag inte direkt är förberedd på vad som ska komma. Men men. Ett senare problem. Nu ska jag läsa vidare och lyssna på Thomas Stenströms Håkan-liknande stämma. 
 
 
1 Vc:

skriven

Yesyesyes! Snart är du hääääär!! :)

Kommentera här: