kötthög.

Känner mig som en ostbåge efter nattens hysteri. Ena lilleman fick en snetändning vid kl2 och sedan hade jag fullt upp ända in på småtimmarna. Till slut somnade han dock, och detta vaknade jag upp till i morse, något som ser ut som en akrobatisk övning. Inte alls en stressande faktor att de skulle vara på förskolan 30min efter att bilden togs. Inte alls.  
 
Nu har jag lämnat dem på förskolan, hämtat andan, klunkat kaffe och laddar för föreläsning och plugg med studiegruppen. Denna vecka är hemsk. Fullproppad. Stressande. Men, bara att fortsätta simma. Heja!
1 Sara:

skriven

Ah, känner igen det där att ligga på tvären och upp och ner, haha! Jobbigt med snetändnibg kl 2, Douglas (är iofs förkyld och hostig) körde igång kl 22. Han ville INTE sova i vår säng utan han ville sova på soffan. Grät hysteriskt i 20-30 min & hostade järnet. Idag är vi hemma dels för Douglas och dels för mitt migränhuvud. Kommer ihåg när jag pluggade och hade dessa stressveckor (lyckas ALLTID bli panik i slutet av kursen!!) och sömnen inte fick göra sitt. Blä! Men som du skriver, fortsätt simma!

2 mamsen:

skriven

Men en liten sötis fattas ju! Dorpan, har hon blivit utträngd i ett hörn också?? Kramis <3

Kommentera här: