hörde jag?

Träningen är avklarad (tungt efter 2veckor som sjukling..), håret är färgat och jag är redo att fara och hämta lillasyster på tåget innan vi ska upp till dagis och hämta grabbarna. Ska bli så kul att ha henne här i några dagar, för att inte tala om att alla tjejerna kommer imorgon och på lördag också. Hörde jag toppenhelg? Att fylla år har verkligen sina fördelar:)
1 Sofie:

skriven

Ja alltså maja, jag älskar dessa väskor!! Va dit igår och kände,klämde, och tog väldigt mycket på den och blev alldeles för kär. Men sen blev jag lite avtänd när dom hade höjt väska med nästan 1000 kr så nu ligger medium på 5700:-!? Så har beslut ångest delux! Haha men jag kommer nog köpa den ändå nu nästa månad ;)

2 Sofie:

skriven

Ja alltså maja, jag älskar dessa väskor!! Va dit igår och kände,klämde, och tog väldigt mycket på den och blev alldeles för kär. Men sen blev jag lite avtänd när dom hade höjt väska med nästan 1000 kr så nu ligger medium på 5700:-!? Så har beslut ångest delux! Haha men jag kommer nog köpa den ändå nu nästa månad ;)

Svar: Jäklar! Jag tror jag köpte min stora för 5500:-, och du kikar väl ändå på den mellersta? Sjukt! Men. De är värd varenda krona, och de blir bara snyggare och snyggare desto mer man använder dem;) Köp köp köp!:D
mcaria

Kommentera här: