ms. jackson.

 
Vilket kackväder Mora har bjudit på idag. Ett väder som har fått mitt humör att vara nere i botten vissa stunder. Tur är det att man har två pajaser till söner som livar upp dagen. Undrar vem de brås på? Idag har de små liven rivit gästrummet (underbart..), Theodore satte på sig Doris koppel och lät Liam gå runt med/rasta honom (nej, han satt inte fast helt, ingen risk för strypning här inte), vi har byggt lego-torn, dansat till pojkarnas favorit, Sean Banan(?!?!?!), och så har vi hoppat en hel del. Ni förstår. Mina killar älskar att hoppa. Me not so much. Men, vad gör man inte för att få glada miner här hemma. Bara att studsa på. Låta köttet skaka lite.
 
Så. Nu är jag ganska så slut. 
 
För att "ventilera" och ladda om så drog jag ut på en pw när Markus kom hem från jobbet. Byta lite luft i lungorna och få igång kroppen. Väl hemma drogs kockhatten på och jag slängde ihop lite kycklinggryta som fick mätta våra magar. Mums. Nu sover pratkvarnarna till söner, Markus och Anton kikar på tv och jag plockar och donar på övervåningen. Måste nog dock släppa alla måsten om en stund och kika på vad Ola-Conny och Morgan har för sig i rutan. Haha, vilka lirare.
 
Det slog mig precis att det är Valborg imorgon. Hade helt glömt bort.. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal? Att man glömmer bort "fest-tillfällen" som man förr räknade ner till? Jag tror då det. Ska ni hitta på något speciellt? 
 
Gotta go! 
Snakkes!
1 Majja bajja:

skriven

Hade också glömt bort Valborg - kalla mig Tant Maja!

Kommentera här: