du får den här av mig.

 
Det blev en kväll i min ensamhet här hemma. Markus är ute på äventyr och pojkarna sover. Så jag har passat på att klicka hem lite behövliga saker inför hösten. Denna gången till mig. Ett par nya Converse, ett par jeans och ett nytt skärp lades i kundkorgen och är nu på väg hem hit. Finfint! Känner mig lite smådepp så detta höjde smilbanden en gnutta i alla fall. Haha. Vad materialistisk man är alltså.
 
Nu ska jag lyssna på musik och njuta av alla levande ljus som tagit över här hemma. Höstmys. Hoppas att ni får en trevlig kväll. Natti natti♥
1 Frida:

skriven

Jag förstår precis hur du känner, jag är likadan när det gäller inköp. :) Även fast man ännu inte fått hem sakerna (när man köper på nätet) så känner man sig ändå tillfreds. Själv har jag nu senaste tiden lagt mest pengar på saker och kläder till barnen, så nog får jag unna mig lite saker till mig själv också. ;)

Kommentera här: