ett pusslande.

 
Var en riktigt trevlig kväll här hemma igår. Jag, Markus, Anton, Annika, Josefin och Fredde fixade grillmys som sedan avslutades med svenska jordgubbar och vaniljvis (och en hel del skrik) framför fotbollen. Planerade kommande bus, och jag kan säga att det är inte lätt att få allas scheman att jobba fram ett datum som passar alla.. Efter många om och men, några suckar från min vrånga karl och lite hets så har vi nu planerat in en lördag i Mora, hela ligan (utom min hårt arbetande stora hårboll). För några år sedan hängde jag med damerna i Mora konstant, och nu minns jag inte ens när jag var där sist. Skärpning..! 
Om vi någon gång i framtiden hamnar där så kan det ju vara bra att Josefin vet vad som komma skall. Med våra karlar så är det stor risk att vi en dag kallar Mora hem(?!).
 
Annars så händer det inte så mycket här hemma. Vi försöker passa på att vara ute och leka på gården nu när solen är här. Jag ska även försöka packa ordning allting nu under förmiddagen för sedan kommer svärmor hit och hämtar grabbarna eftersom de ska bo där i helgen.  De ska bada i poolen och ha det allmänt gött hela helgen medan jag och Markus är i Gävle på bröllop. Det går ingen nöd på dem inte;)
 
Nej nu ska jag inta hund-position och leka med grabbarna på golvet. Just nu ropar de "pappa" till alla män på Nymo, haha!
1 jenny:

skriven

Som jag längtar efter denna helg vi äntligen ses igen :) och den dagen ni kanske kallar mora hem längtar jag ännu mer efter ;)

Kommentera här: