u can't play on broken strings..

Tips från coachen: Lyssna inte på Melissa Horn, Lars Winnerbäck eller James Morrison när du är lite smådeppig och försöker komma på bättre tankar. Dööönööö, raka motsatsen!

Jag måste gaska upp mig. Sluta gräva ner mig över att degen till kropp inte vill samarbeta med mig. Inse att saker och ting tar tid. "9månader upp, 9månader ner". Sluta dömma mig själv så fort jag ser något som kan reflektera och agera spegel. Lättare sagt än gjort va? Jappjapp.
Ikväll lägger jag mig med en mindre glad min, en ganska så ledsen min.. Jag önskar att det fanns ett mirakelpiller där ute, både för kropp och själ. Om det vore så väl.

Godnatt alla ni, imorgon ska jag vara solstråle. Ikväll är jag åskmoln.
1 mamsen:

skriven

Allting ordnar sig...Kramisar <3

2 Jenny:

skriven

<3

3 Kicki:

skriven

idag kommer bli en bra dag hjærtat!

jag saknar dig!

4 amanda:

skriven

ny dag nya tag! klarar du klarar jag! älskar dig!

5 Sassa:

skriven

Skickar massa peppenergi :)!!

Kommentera här: