sikta mot stjärnorna.


Tack vare Sofia så har jag hittat världens underbaraste tråd på familjeliv.se. Något jag kan relatera till och skratta åt på en och samma gång. Så nu har jag en liten paus i mitt bakande och sitter och skrattar. Jag älskar halvbittra, höggravida kvinnor som säger precis vad de tycker utan att filtrera!

Ikväll ska bb-väskan packas och jag ska fantisera om hur det kommer att kännas att inte ha denna 12tons mage hängande på mig varje dag. Kommer inte direkt likna damen här längst ner, men man måste ju sikta högt för att komma någonstans, right?
1 Freja & Amilia:

skriven

ÅHH vad mysigt med en bebis!

2 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

härliga bilder :)

3 Sandra:

skriven

fin blogg :)

4 Elin:

skriven

Hej där! Klänningen är från Ellos (Sarah Kelly) och kostar 399 kr.



Lycka till med bb-väskepackandet :)



kram

5 Elin:

skriven

Jaa, det är faktiskt underbart att börja dagen på cykel i vackert väder :) Fast njut av tiden du vaggar runt nu, är ju skönt att ha en bra anledning till att ta det riktigt lugnt och veta att det finns ett underbart litet liv i din mage :D

6 Sofia:

skriven

Ja, visst är den helt fantastisk! :)

Kommentera här: