maxat.

Morrn morrn! Hunden är kissad, sängen är bäddad, mannen har snart fått mat i sin mage och sedan när han gör det sista uppe på fjället så ska jag packa iordning det sista innan vi styr kosan mot Sverige. Ikväll ska vi lämna Doris i Leksand och sedan ska vi börja resan neråt i landet. Att åka på långresor med ett preggo är inte det roligaste, men jag ska bulla upp med en massa kuddar, gröna äpplen och maxa ryggvärmen så håller jag mig nog tyst några timmar i alla fall:)

Vad ska ni hitta på idag?
1 jennie:

skriven

Tack :) dom va super fräscha innan dom ramla av ;) haha!=P Fin blogg du har! =)

2 maria:

skriven

SV: Hej! Jag har också ganska långt och väääldigt tjockt hår. Och det funkar utmärkt. Knuten blir bara lite större då, och det är ju bara fint :)

3 Natalie:

skriven

sv: tack :)

fin blogg du har :)

4 Caroline:

skriven

Tack så mycket för din kommentar om tavlorna:) Vad har du gjort för tavlor? nyfiken:)

5 angelica:

skriven

Hej vilken fin blogg du har! Skulle vara supergulligt av dig om du la en röst på mitt bidrag http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica som tack för ditt röstande kan du även få en länk senare i min blogg! Kram :)

Kommentera här: