beach 2015?

Fick se dessa bilder på facebook. Skäms. Ser jag verkligen såhär sliten ut? Minst sagt skrämmande.. Nu har jag i alla fall ingen utväxt, får kleta nutella över hela kroppen så att jag inte ser ut som ett spöke och sedan kan man ju bara drömma sig bort till beach 2015.
1 Mathilda Hell:

skriven

sv: tack :D

2 Louise- Lokes Mamma:

skriven

Ja, det funderade jag länge på också! Antagligen därför jag inte förstod att de var riktiga värkar :-) men egentligen så tror jag att jag började känna dom som magkatarr, eller magknip på nått vis. När är du beräknad? :-)

3 Rebecka:

skriven

haha, jaa gott ska det va! :D

4 vilma:

skriven

detsamma snygging! :)

5 Alva:

skriven

Hmpf, sliten och sliten...



Sv' jamen visst är vi! ;)

6 Angelica:

skriven

sv: Åh tack så mycket! :D

7 Lena:

skriven

Ja viss gör det :)? Håppas jag får ett liknande bröllop :)

Kommentera här: